Znak sprawy: ZPO1/2650/ ZP2/ 2/2020

Staszów, dnia 09.12.2020r. .

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Niniejsze zapytanie ofertowe realizowane jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotówkach równowartości 30 000 euro

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

 

Zamawiający:   Zespół Placówek Oświatowych –Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. T. Kościuszki i Przedszkole nr 4 im. T. Kościuszki w Staszowie ul. Wysoka 39, 28-200 Staszów Tel/fax15-864-22-06 w.25 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

 

  1. Usługa polegająca na wywozie odpadów komunalnych stałych wraz z transportem i utylizacją odpadów :
  • odpadów segregowanych z pojemników usytuowanych przy nieruchomości
  • odpadów remontowo-budowlanych,
  • odpadów wielkogabarytowych
  • odpadów biodegradowalnych (większe odpady zielone: liście w workach , gałęzie )
  • odpadów zmieszanych
  1. Szczegółowe informacje dotyczące wywozu odpadów: Szacowana ilość wywozu odpadów w okresie obowiązywania umowy:
  1. Wywóz odpadów segregowanych z pojemników usytuowanych przy nieruchomości:

Do czasu zakupu pojemników 1100 litrowych lub o innej pojemności

- wywóz dotyczy wywozu 1 kontenera KP-7 na odpady zmieszane

i dzwonków na odpady segregowane

 

Planowany jest zakup następujących pojemników :

             Pojemność pojemników i ich ilość:

  • 1100 - litrów – 2 sztuk ( zmieszane)
  • 1100- litrów - 4 sztuk ( papier, plastik, szkło, bio)

             Częstotliwość wywozu na zgłoszenie :

  • Planowane nie częściej niż 1 raz w tygodniu zmieszane , w okresie wakacyjnym i innych okresach ograniczenia lub braku nauki ilość ulega zmniejszeniu ( zmieszane ok. 1 na miesiąc)
  • Planowane Ok. 1 raz w miesiącu ( papier, plastik, szkło, bio) , w okresie wakacyjnym ilość ulega zmniejszeniu
  1. Wywóz odpadów remontowo-budowlanych - odbiór na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego ( szczególnie w okresie wakacji)
  1. c) Wywóz odpadów wielkogabarytowych- odbiór na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego (      szczególnie w okresie wakacji)
  1. Wywóz odpadów ulegających biodegradacji (odpady zielone: trawa, liście itp.)- odbiór na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego ( szczególnie w okresie jesiennym)

 

  1. Termin i miejsce realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia ustala się na okres od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.

  • Warunki udziału w postępowaniu
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz dysponują określonymi poniżej zdolnościami technicznymi i zawodowymi tj. :
  • Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9 b w zakresie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.), który prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
  • Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych wydane przez właściwego starostę, o którym mowa w art. 41 lub w art. 233 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1985) lub posiadają wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ww. ustawy;
  1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi wywozu odpadów .
  2. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca na formularzu ofertowym złoży:
  • Oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9 b w zakresie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.), który prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
  • Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zezwolenia na transport odpadów komunalnych wydane przez właściwego starostę, o którym mowa w art. 41 lub w art. 233 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1985) lub posiadaniu wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ww. ustawy
  • Wykaz wykonanych usług, zawierający co najmniej usługi o których mowa w pkt. 1 ppkt 3 Zapytania, dodatkowo na wniosek zamawiającego dowody określające czy te usługi zostały należycie wykonane; dowodami o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane.
  • W przypadku wątpliwości co do spełniania przez Wykonawcę wskazanych powyżej wymagań na żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić dokumenty potwierdzające ich spełnianie.

Rozdział 4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej

Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie jednego kryterium oceny ofert: cenę brutto oferty.

 

Rozdział 5. Termin, miejsce i sposób składania ofert przez wykonawców, termin otwarcia ofert

  1. Oferty (wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania oraz zaparafowany wzór umowy załącznik nr 2 . )

należy przesłać do dnia 18.12.2020 r. do godz. 10:00 na adres

Zespół Placówek Oświatowych –Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. T. Kościuszki i Przedszkole nr 4 im. T. Kościuszki w Staszowie ul. Wysoka 39, 28-200 Staszów

lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego: w Sekretariacie (czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00) lub podpisane zeskanowane lub opatrzone podpisem elektronicznym na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  1. Oferty składane w siedzibie Zamawiającego należy umieścić w zamkniętej kopercie oznaczonej: Oferta na wywóz śmieci. Nie otwierać do dnia 18.12.2020 r. godz. 10:00.
  2. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

Rozdział 6. Inne istotne informacje dotyczące postępowania

  1. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 ) w języku polskim.
  2. W ofercie należy podać cenę jednostkową netto i brutto na odbiór :
  • 1 pojemnika o pojemności 1100 litrów   zmieszane
  • 1 pojemnika o pojemności 1100 litrów   papier
  • 1 pojemnika o pojemności 1100 litrów   plastik
  • 1 pojemnika o pojemności 1100 litrów   szkło
  • 1 pojemnika o pojemności 1100 litrów   bio
  • 1 kontenera na odpady remontowo-budowlane
  • 1 kontenera na odpady biodegradowalne zielone ( gałęzie , liście w workach)
  • 1 kontenera na odpady gabarytowe
  • 1 kontenera KP-7 na odpady zmieszane
  1. Oferta musi być podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy wynikającymi z przepisów prawa, z danych ujawnionych we właściwym rejestrze albo przez osobę/y osiadającą/e stosowne pełnomocnictwo. Oferty niespełniające powyższego wymogu zostaną odrzucone.
  2. O wynikach przeprowadzonego Zapytania ofertowego Zamawiający poinformuje Wykonawców,
  3. Oferty składane przez wykonawców są jawne i podlegają udostępnieniu na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
  4. Zamawiający z wybranym oferentem zawrze umowę ( wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do oferty )
  5. Warunki płatności : Faktura VAT (na przelew 14 dni ) powinna być wystawiona za realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc, musi być dostarczona do Zamawiającego w formie papierowej i zawierać następujące informacje:

Nabywca :

Gmina Staszów, ul. Opatowska 31 ,28 -200 Staszów, NIP: 8661608731 ,

Odbiorca :

Zespół Placówek Oświatowych –Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Tadeusza Kościuszki i Przedszkole nr 4 im. Tadeusza Kościuszki w Staszowie,

  1. Wysoka 39, 28-200 Staszów

Rozdział 7. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami ze wskazaniem osoby upoważnionej do kontaktowania się w sprawie zapytania

  1. Zamawiający ustala następujący sposób komunikowania się z Wykonawcą:
  • pisemnie na adres Zamawiającego tj.:, Zespół Placówek Oświatowych –Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. T. Kościuszki i Przedszkole nr 4 im. T. Kościuszki w Staszowie ul. Wysoka 39, 28-200 Staszów
  • drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pytaniami co do treści Zapytania ofertowego oraz jego załączników. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić Wykonawcy odpowiedzi, jednak tylko na pytania, które wpłyną do Zamawiającego w terminie nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
  2. Jeżeli pytania wpłyną do Zamawiającego po terminie, o którym mowa w pkt 2, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić je bez odpowiedzi.
  3. Osobą upoważnioną do kontaktowania się w sprawie niniejszego zapytania jest Monika Skałbania 15-864-22-06 w 25

Rozdział 8. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Placówek Oświatowych – Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Tadeusza Kościuszki i Przedszkole nr 4 im. Tadeusza Kościuszki w Staszowie  (Wysoka 39, 28-200 Staszów, telefon kontaktowy: (15) 864 22 06.
  1. inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
  3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  7. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

_____________________

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Załączniki do zapytania ofertowe

  1. Załącznik nr 1 Formularz oferty i  Załącznik nr 2 wzór umowy ( w jednym pliku)