Zapytanie o cenę
dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

Przedmiotowe zamówienie obejmuje :

Świadczenie usług medycznych w zakresie badań profilaktycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników

Zespołu Placówek Oświatowych - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1im. Tadeusza Kościuszki i Przedszkole nr 4 im. Tadeusza Kościuszki w Staszowie w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2024r.

 

Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień : CPV 85000000-9 usługi w zakresie zdrowia

 

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy, dla około 106 osób na podstawie skierowania od zamawiającego – pracowników naszej placówki : nauczycieli , pracowników obsługi : dozorca, konserwator, sprzątaczka, woźna, kucharka oraz pracowników administracji .
  2. Badania będące przedmiotem zamówienia obejmować będą w tej samej lokalizacji:
  3. a) badania wstępne,
  4. b) badania kontrolne,
  5. c) badania okresowe,
  6. d) badania kontrolne okulistyczne - (z wydaniem recepty na okulary)
  7. e) sanitarno-epidemiologiczne  -   ( w tym 3 krotne badanie kału na nosicielstwo wraz z wydaniem i podbiciem książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych lub wydanie orzeczenia)

f ) specjalistyczne : laryngologiczne, foniatryczne, laryngologiczne, kardiologiczne( EKG), morfologia ( w tym glukoza, cholesterol ), mocz, spirometria, itp. i inne dostępne.

  1. Badanie będzie kończyć się wydaniem orzeczenia lekarskiego, stwierdzającego:
  2. a) brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku pracy wraz ze wskazaniami, zaleceniami np. ograniczenie dźwigania z podaniem masy, ograniczenie pracy do konkretnej wysokości itp.
  3. b) przeciwwskazanie do pracy na określonym stanowisku,
  4. c) określenie celowości stosowania skróconej normy czasu pracy w przypadku osób ze stwierdzonym   umiarkowanym lub znacznym stopniu niepełnosprawności,
  5. d) o konieczności pracy w okularach korygujących wzrok do pracy przy obsłudze elektronicznych monitorów ekranowych wydane przez lekarza okulistę,
  6. Orzeczenie lekarskie, o którym mowa w ust. 3, będzie wydawane w formie orzeczenia lekarskiego w dwóch egzemplarzach.
  1. Dopuszcza się w ramach badań zwiększenie lub zmniejszenie usług w każdej pozycji (badaniu) odpowiednio do potrzeb Zamawiającego w ramach łącznej wartości umowy oraz zlecanie innych badania nieprzewidziane w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 f, o ile konieczność ich przeprowadzenia zostanie stwierdzona przez lekarza medycyny pracy.
  1. Zakres i częstotliwość badań profilaktycznych określają wskazówki metodyczne w sprawie przeprowadzenia badań profilaktycznych pracowników, stanowiące Załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 2067 j.t.).
  2. Zgodnie z § 2 ust. 2 ww. rozporządzenia, lekarz przeprowadzający badanie może poszerzyć jego zakres o dodatkowe badania specjalistyczne, konsultacyjne oraz inne badania dodatkowe, a także wyznaczyć krótszy termin następnego badania, niż to określono we wskazówkach metodycznych, jeżeli stwierdzi, że jest to niezbędne dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby kierowanej na badania. W takiej sytuacji zgodnie z § 2 ust. 3 rozporządzenia badanie konsultacyjne oraz dodatkowe stanowią część badania profilaktycznego. W przypadku podejrzenia procesu chorobowego, który nie wynika z warunków pracy, pracownicy Zamawiającego będą proszeni o zgłoszenie się do lekarza POZ lub lekarza prowadzącego, celem przeprowadzenia właściwego postępowania diagnostyczno-leczniczego.
  3. Świadczenia medyczne będą wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski i inny - posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. z 2011 r., Nr 151, poz. 896).
  4. Wykonawca zobowiązuje się udzielać usług i świadczeń medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, z należytą starannością i ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami rozpoznania chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa badanego.
  5. Wykonawca oświadcza, że spełni wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r., poz. 595).
  6. Termin wykonania zamówienia:   od 01.01.2021 do 31.12.2024 ( 4 lata )

 

  1. Termin płatności: przelewem do 14 dni po otrzymaniu faktury .
  2. Termin składania ofert: w terminie do dnia 18.12.2020 do godz. 11.00

Zespół Placówek Oświatowych   - Publiczna Szkoła Podstawowa nr l im. T. Kościuszki i Przedszkole nr 4 im. T. Kościuszki w Staszowie ul. Wysoka 39 28-200 Staszów
lub formie skanu podpisanej oferty lub oferta podpisana podpisem elektronicznym na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osoba do kontaktu Monika Skałbania   Tel 015-864-22-06   w 25

  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: kryterium wyboru najniższa cena

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przekazana wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz na wniosek innych oferentom najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert.

  1. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy .
  2. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

(osoba fizyczna prow.dział. gosp. , pełnomocnik, podwykonawca)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Placówek Oświatowych – Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Tadeusza Kościuszki i Przedszkole nr 4 im. Tadeusza Kościuszki w Staszowie  (Wysoka 39, 28-200 Staszów, telefon kontaktowy: (15) 864 22 06.
  1. inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
  3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  7. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

______________________

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

                                                                                         ………………………………………

załaćzniki : wzór umowy